Diamonds are forever



När jag lade den här bilden i mitt fotogalleri på Fotosidan skrev jag såhär till den (gillar att ha små texter till bilderna):

It's so hard to get old
youth is like diamonds in the sun
and dimonds are forever



Det är några rader från en låttext.
Jag tycker fortfarande om bilden, texten passar till och jag tycker nog fortfarande att jag tog några av mina bästa bilder och självporträtt med min dåliga Olympuskompakta när vi bodde i Göteborg. Jag tycker inte att jag lyckas lika bra nuförtiden. Vad fattas, vad är det som inte fungerar?
Näe, det måste bli fler fotosessions med mig själv helt enkelt. More of the ego-stuff!
Yeah Baby, yeah! Wondering när jag har tid bara...det bästa är ju när jag är ensam hemma och kan leka clown hur jag vill utan att Martin tycker att det blir lite jobbigt. Haha. Dessutom brukar jag ockupera toaletten eftersom jag sminkar mig som en dåre.

Och kissa vill man ju.


Kommentarer
Postat av: malin

Vilken fin bild, vad fint man ser texturen, liksom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback