rubber fairchild

Rubriken kommer från de ord jag fick upp när jag skulle verifiera en kommentar the other day! Jag gillaren, den va kul! Haha!

Hemma från Landet, på Värmdö. Vi har målat akvarell, fotograferat lite, ätit tårta, glass, grillat och druckit lite vin. Vi fixade vattnet så vi behövde inte oroa oss för vattnet denna gång. Skönt!
Bara en bra toalett som saknas.

Men sömnen är det sämre med, blev inte så många timmar nu de här dagarna. Så vi ska ta igen oss lite nu idag och imorgon kommer min mamma hit och kanske min bror, vi får se. Sedan åker vi bort på söndag igen, men jag ska försöka låna Martins mobiltelefon och tar med mig datorn så jag kanske kan blogga lite från Sälens gröna ängder.

Kolla, några jag:

Såhär såg jag ut igår...love den där lila linneklänningen...it's really mysish!

Såhär såg jag ut när jag skulle måla...ja..håret fastnade i blåste och så snyggt var det inte, men den enda bilden på mig från måleriet som var nåt att ha. Hohoooo!

Kommentarer
Postat av: anne

Var har du ditt land? Hoppas du får en riktigt skön fredagkväll!

Postat av: anne

En finfin kväll till dig också!

2008-07-18 @ 18:36:41
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Du verkar ha haft det kanon bra där skulle jag vilja säga!

2008-07-19 @ 09:12:55
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

men åh vad fin och slimmad du är !!

vill med sitta och måla med dig jue!

2008-07-19 @ 11:04:28
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback