Jag och R..... och minilördag



Idag var det sista dagen på jobbet för den här gången. Hoppas dock på att få jobba lite i slutet av augusti, innan skolan börjar igen. Eftersom jag jobbar som personlig assistent får jag inte berätta om min brukare, men jag bara måste få visa den här bilden på mig och hennes amazon som också har ett namn som börjar på R, precis som alla mina fåglar.
Idag fick han sitta lite hos mig och då var han nöjd. Gnagde lite på knapparna på min kofta och pussades lite. Han är go han.
Nu är det sssschhhh...inte prata mer om min brukare nu! Fast det var ju fågeln jag skrev om, det kan väl inte vara såååå farligt. Skrev inte ens ut hans namn.

Idag blir det matlagning, städning och akvarellmåleri, med en del sittande på balkongen med en drink däremellan. Var tanken. Det är lite minilördag för mig idag så det får inte bli för mycket städ, men lite måste jag röja. Får nämligen besök imorgon och då vill jag inte att det ska se ut som ....ja...som det ser ut.

Hoppas alla människobarn har en fin söndag!



Kommentarer
Postat av: johanna

jag hoppas du har en bra dag

Postat av: johanna

låter trevligt

2008-07-13 @ 16:39:34
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: mamma annsan

Kladdkaka, krossad annanas med en klick grädde hade vi idag till kaffet, din bror va baksugen så dom kom hit o bakade:)

Känns det skönt nu när du får ha semester några veckor, jag vill att det ska va aug så Rolle med får ledigt. Ha en fin kväll:)



Kramisar

2008-07-13 @ 17:47:22
Postat av: Malin

Mamma:

Mums, det låter gott. Vi åt lax med hemgjord varm potatissallad vi till middag, med en drink till.

Nu äter jag M&M lite då och då :)

Och målar akvarell.

2008-07-13 @ 21:31:36
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

känner en plötslig väldig saknad efter dig..min lilla partner in crime.

pöss!

2008-07-13 @ 21:31:45
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback