Colourpencils and blueberrys



Tänkte ju att jag skulle visa något av det jag ritade igår. Jag blev inte nöjd med mycket som jag ritade igår...hade sånt ritsug men så fort pennorna nuddade vid pappret så liksom dog det...så lade jag ifrån mig pennorna och pappret och så kom suget...och så nuddade pennorna vid pappret...och så dog suget..så höll det på. Den här bilden ritade jag i alla fall innan all lust dog på riktigt. Ritade med färgpennor utan att skissa före, det är jättesvårt.

Idag sitter jag inomhus när det är vackert väder och solen skiner. Det är för att de ska komma och kolla vår toalett som tjuter när man spolar (någon packning som inte är tät eller så troligen) och så luktar den så mycket så jag funderar på om det är en läcka någonstans...att det inte är tätt. För jag städar toan 2-3 gånger i veckan och ändå luktar den illa...och jag tycker att det är jättejobbigt. Nu vill jag ha en luktfri toa.
Guuud vilka problem man har...tänk de som bara har ett hål i marken...

Efter att de varit här ska jag käka lite lunch och sen gå ut i det finfina vädret och plocka blåbär i skogen. Jag älskar att plocka bär, fast jag blir lite fanatisk och kan inte sluta om jag hittar många. Haha!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej hjärtat!

jag vill bara tacka dig för att du har röstat i Swedish Fashion Blogger Awards, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



puss!

Postat av: madde

e du säker på att d e toan då!?

kan va avloppet på handfatet!?

lr så e d toaavloppet...testat o öppna avloppet på d´handfatet o rengöra? =)

2008-07-09 @ 15:41:12
URL: http://muffinsmadde.blogg.se/
Postat av: madde

ska ja va smalare än dig???

o vilken planet me världen dåligaste syn lever du på? hehe

2008-07-09 @ 15:42:12
URL: http://muffinsmadde.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

men åh malin!!!!

fantastiskt!!!

2008-07-09 @ 16:36:16
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du har talang! Vad är det för färg och tuschpennor du använder och vart kan köpa dem? :) kram!

2008-10-26 @ 20:33:52
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback