Back from Hot Land

Nu är jag hemkommen från Varma Landet, Hot Land, The home of Karlstad...Värmland. Det var varmt i fredags och igår på dagen, sedan mitt under teaterföreställningen så började det åska, mullra, blixtra och spöregna. Någon propp gick för det blev kolsvart på scenen och en av skådespelarna sa: Jaha, ska vi fortsätta spela i mörkret? :)
Sedan tog det väl kanske tio minuter så hade de fixat det igen.

Nu är jag enormt trött så det får bli sängen nu. Ska ju jobba imorrn också, så ett par timmars sömn är ju ganska önskvärt.
Hohooo!

Jag visar en knasig bild tills vidare. Haha, he's weird. Yes.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag åker nog till Sthlm nästa helg :) Bor inte du där?! :D

Postat av: Barbro

Vilken teater såg ni?

2008-07-07 @ 07:23:06
Postat av: Wysteriia

Funderar på att åka dit i helgen...men har grav beslutsångest över hur jag ska! ;S

2008-07-07 @ 08:24:30
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Erik Keding

Mörkerteater kanske annars blir en ny hit ;)

2008-07-07 @ 09:49:56
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback