A bluebell getting a tan


en blåklocka solade sig i Sälen

Idag är en ny dag, igen. En solig dag med svettdroppar som trillar nerför pannorna på människorna.

It's a blue sky.

Jag ska strax äta lite frukost, fixa mig lite, klä mig i så svala kläder som det bara går...och sedan ska jag sätta mig på min cykel och åka till mamma. Martinen är lite sjuk så han ska vara hemma och slöa (spela WoW och så troligtvis).

Att vara hemma från Göteborg var lite mer vemodigt än jag hade trott. Jag gillar verkligen den staden. Den har allt och lite mer, men saknar lite små saker...så det kommer bli Stockholm trots allt. Fast vi får resa dit mer kanske. För det är ju ändå min andra stad på nåt vis...
Sov bra i början av natten då det var svalt, men det blev varmare.

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Alla dessa WOWare! Dom blir bara fler och fler.. herregud! haha!



Vart bor du i vanliga fall?

Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

ja stockholm är lite bättre..fast det är roligare att shoppa i götet..enklare på nått sätt att hitta guldkorn där..



hopas du o mamman får det mys!

puss!

2008-07-31 @ 12:29:24
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Jaaaa men sånt måste man ju unna sig ibland faktiskt :D

2008-07-31 @ 18:03:22
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Erik Keding

Svar: Oh sjutton, du är från samma stad som mig du. Var i sthlm?

2008-07-31 @ 19:02:09
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback