Yo, the Fantasy!

61270-1148

Idag ska jag försöka skissa lite på islyktan vi ska göra i skolan. Inte en lätt uppgift även om det kan låta så. Jag är lite förvirrad, men det ska säkert gå bra.

När jag kom hem idag åt jag lite lunch och sedan provade jag att fota med självutlösaren på the big camera, alltså Nikonen. Alltså...det går inte. Jag ser bara ut som en liten klump med jättestora tuttar och korta ben. Haha. Ehm..jaaaa...fast jag fick till en del kul bilder som dock inte blidde helkropp. För man vill ju inte behöva titta på fula bilder bara för att man måste. Haha.

Kolla liksom, va mycket färg va?

61270-115961270-1155

Jag gillar när det är mycket färg. Eh..ja? Sen får det se hur photoshoppat ut det vill, för jag gillare! Japp, så är det.

61270-115061270-1149
samma bild i två varianter

Ja, sen knasade jag mig och fjantade runt och då blir det som det blir. Inte för att bilderna ovan är direkt seriösa de heller. Haha!


Om man vill att bilderna ska se lite större och finare ut, så klickar man på dem och då händer det magiska grejer! And yes, it is alot of saker in the background, on the floor och lite överallt. Bland annat lite kvarlämnat julpynt som inte åkt i i skåpet ännu. Yes, that is so!

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Vilka fina bilder, jättefint med så mycket färger...o såklart blir ju du ALLTID bra på bilderna:) Gillade det första jättemycket:)
Nu ska jag fixa middag, det blir fisk, salld o potatismos.
Kramisar

2008-01-30 @ 15:51:36
Postat av: Anonym

coola bilder!

Postat av: josiee

coooooola bilder:D

2008-01-30 @ 18:51:52
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: madde

åååh, schyssta armvärmare, vart köpte du dom????

2008-01-31 @ 13:06:01
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback