The kis-effekt is maj kajnd of effekt


klick on them
Det är rätt bra att ta suddiga otydliga bilder, för då ser jag smalare ut. Inte illa. Haha, jag skapar synvillor för alla som inte vet hur jag ser ut i verkligheten. Ojoj, vad busigt. Det är som Jonas säger, att jag är nästan snygg om man kisar litegrann. Det är ju ungefär som att kisa, när man ser dessa bilder. Och jag gillar grönt ja.
Idag var jag nöjd med mina kläder. Jag hade grön klänning, lila skärp och lila cape, samt röda skor. Det gillade jag. Trivs bra i det. Myskläder men samtidigt lite fint. Sen svällde magen upp och gravida Malin kom fram. Då åkte skärpet av för det bara skar in när magen hade sig.
Och guuuud vad jag är intebra på att posera snyggt. Jag bara fjantar mig så fort det ska fotas...

Sen har jag faktiskt kommit på att det kanske vore lite bättre att använda självutlösaren när jag fotar, än att fota i en dammig spegel hela tiden. Fast då går jag miste om kis-effekten i och för sig. Men om jag hoppar upp och ner och samtidigt studsar åt båda sidorna kanske det blir lite suddigt.
Jaaa, det gör vi!

Näe, nu ska jag på toa!

61270-1147
här sitter jag och funderar fånigt

Kommentarer
Postat av: anna

du är så vacker! och snart ska jag få träffa dig på riktigt =)!
kram!

Postat av: Josiee

cooool:) gillade den nedersta bilden:)

2008-01-30 @ 14:16:25
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback