Svaret på frågan är...

Okej, since det inte var någon som ville vara med i min gissningslek så publicerar jag nu svaret på den. Det som var stort och lila och jag köpte igår var alltså detta:

61270-1136
Jaaa, en cykel! En alldeles lila och fin cykel, äkta damcykel med fem växlar och kjolskydd. :) Haha. Nej, men jag älskar den typen av cykel, bekväm att sitta på och så är den så fin. Min gamla, rostiga och trasiga cykel står där i bakgrunden och kommer nu att få åka till soptippen.  Kolla liksom, vad gammal och sliten den är:

61270-1137

Kommentarer
Postat av: Mick

Sådanna där gröna "militär" cyklar ska det vara! :)

Postat av: linda

haha! ja nu hade det blivit alldeles tokigt där, soap skulle det vara, inte soup. :D och det är iaf en låt med Timo Räisänen som heter så. (:
snygg cykel förresten! (:

2008-01-27 @ 16:27:34
URL: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se
Postat av: madde

hehe, fin cykel, du ser dock väldigt kort ut brevid den =)

2008-01-27 @ 22:20:13
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback