Sickoooo

Vaknade vid ettiden inatt av att jag behövde kissa. Då frågade Martin om jag hade svårt att sova. Näe, det hade jag inte, vaknade bara av att jag behövde kissa. Men sen kunde jag inte somna om, fick jätteont i magen och illamåendet kröp inpå mig. Jag var in på toaletten ett flertal gånger skakandes och på väg att spy men inget hände. Hela natten pågick det och imorse när det var dags att gå upp till skolan stängde jag av larmet och insåg att jag inte skulle ha en chans att komma iväg.
Sedan låg jag där i sängen och försökte sova, men det vart väl en kvart här och en kvart där. Så nu är jag inte bara sjuk utan jävligt trött också. Det kanske man blir av att vara sjuk annars också men alltså...jag mår bajs.

Så, nu vet alla det. Och så kan alla få veta att jag sedan i början av december har mått illa på nätterna till och från fast inte på det här sättet som inatt. Jag trodde att det hade gått över när vi söndagen då vi skulle åka hem från Sundsvall. Det var borta tills nu ungefär...

Mamma kommer snart hit med blåbärssoppa och sockerdricka.

Kommentarer
Postat av: Jenny

välkommen till sjuk-klubben ;) hoppas att du snart är på bättringsvägen =) kram

Postat av: madde

skickar lite sympatisnor o hoppas du kryar på dig. =)

jo, hehe, douglas fiser som f-a-n, du vill nog inte "ärva" han. =P

2008-01-08 @ 12:09:36
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback