She didn't give me fever

Igår var en riktigt interolig dag. Jag var däckad hela dagen i princip. Mamma kom hit med blåbärssoppa och sockerdricka och jag fick i mig ett glas av varje. Mamma hade med sig en kryapådigblomma också, en ljuslila. Jag fick feber också, fast det var inte mamma som gav mig den. Haha.
På kvällen mådde jag riktigt dåligt, tror jag var nära 40-sträcket i feberskala. Men vid halvniotiden hämtade Martin en banan till mig för jag behövde nåt i magen. När den var färdigäten och jag lagt mig, runt niotiden, så fick jag så satans ont i magen (övre delen) så jag inte kunde ligga stilla. Jag bara sa "aj, det gör ont" hela tiden. Martin blev nog lite rädd där ett tag. Sen hämtade Martin två panodil som jag tog och sen dämpades värken. Det var nära att vi åkte till akuten då...sen, vid halv tolv, hade jag somnat tvärt sa Martin imorse.
Ja, jag var helt borta där..usch...idag är magen okej, men det kommer som små hugg då och då.


Kommentarer
Postat av: anna

hej gumman! tänkte på dig imorses faktiskt och skulle ha skrivit en kommentar imorses det första jag gjorde..men så fastnade jag i illustrator.

hoppas det där i magen går över..lilla gumman *kramar*

Postat av: Carin

Det lät inte alls kul det där. Hoppas det går över snart.. Kram

2008-01-09 @ 12:36:32
URL: http://ladyscorpio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback