My lady

Nu ska jag precis sätta igång att vara duktig i ett par timmar. Jag ska skriva på mitt paper som ska lämnas in på måndag. Cirka 4 sidor ska det vara så det boooorde gå att få ihop. Det är bara referenser och sånt som blir krångel, att få in litteraturen i det jag skriver. Men det ska nog gå det med.
Jag har hunnit vara i skolan och göra klart vår presentation inför redovisningen på torsdag också, plus att jag lämnat in studieförsäkran till skolan och betalat in kåravgift och allt. Inte illa.

Bjuder på en bild till. Det kan aldrig bli för mycket bilder. Den här bilden är en skiss som jag tuschat och sedan scannat in och därefter pillat med i Illustrator. I jpeg blir färgerna som vanligt lite blekare. Men men...

61270-1112
får ej användas utan mitt tillstånd


Kommentarer
Postat av: anna

damn girl..du är bara så otroligt duktig älskde malin! *massa kram*

hoppas det gått bra med skrivandet!

Postat av: anna

malin..du är som en ängel som strör lite guldstoft över mig med dina ord..
du betyder massa för mig ska du veta..trots att vi inte kännerkänner varann.

du gör mig glad och varm till mods.

hur är allt med dig denna onsdag?
kram!

2008-01-16 @ 17:52:49
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Malin

fin (:

2008-01-19 @ 18:50:59
URL: http://maliin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback