Malin <3 flygfän och gissningslek

Hemma från besök hos mormor som är nyopererad i ena knät. Hon kan inte gå bra alls och mår ganska dåligt, så vi hoppas att det inte tar för lång tid att bli återställd, eller i alla fall bättre.

När jag var i Solna gick jag in på Glitter en snabbis och såg att det var rea på smycken. Woho tänkte jag och såg genast en massa saker med fåglar på (om någon missat det så älskar jag fåglar). Just look:

61270-113361270-112861270-1124

Ja, jag gillade alla de fåglarna. Så fina sååå. Dessutom skitbilliga på rean. Eftersom det var så billigt köpte jag ett annat flygfä också:

61270-1125

En fluga minsann, eller något liknande? Hmm...funderat lite...det kanske är en mal av något slag? Haha. Nåja, den hade vingar och var jättefin tyckte lilla jag. Allt är halsband förutom svalorna (?) som är örhängen. De måste jag smeta nagellack på innan jag använder dem, annars svullnar mina örsnibbar upp och kliar och varar. Mums.

Jag hittade ett armband också som jag gillade:



61270-1131

Ok, so I don't give a shit about being omodern, om det nu skulle vara så att de saker jag köpt är sådär hopplöst uuuuute. Jag köper sånt jag gillar. Yeah. Sen är jag rätt glad att jag hittade en lila tröja på stan häromdagen också. Jag köpte en svart och en lila likadan för de var billiga. Mysiga och gosiga och snygga, tycker jag. Här syns den lila, fast som vanligt är det inga bra bilder, för lilla jag är ju en liten rund och gosig sak vars runda korta kropp inte riktigt kommer överens med kameran. Men varsågoda:

61270-113061270-1126
Fan vad jag är generös ändå, som bjuder på mig själv. Eller hur? ;)

Ja...och nu sitter jag här i min ensamhet och längtar efter dagens stora grej. Kan ni gissa, kan ni gissa vad jag köpte idag? Det är lila och ganska stort. Gissa på. Svaret kommer imorgon!

Det blidde ett långt inlägg, men många bilder. Hoppas ni orkar igenom allt. Hoho!


Kommentarer
Postat av: anna

grattis malinbabe! du bidde kommentar nr 37 000 på min blogg!
du borde få nåt pris ju!

ser fram emot vår fika på fredag!
yeye!

hmm stort och lila..va fasiken kan det vara?

Postat av: mamma jansson

Jag vet, jag vet, hihi men skvallrar ej:)

Kom din brorson sen???
Här e humöret jättebra........

Må gott kramisar

2008-01-26 @ 20:19:49
Postat av: Malin

Näe, Ricke ringde vid 18 och frågade om jag ville komma dit och käka och spela spel men jag orkade verkligen inte åka iväg...jag är så jädra trött. Så jag tackade nej. Han lämnar min nya grej imorgon när han lämnar Oliver.

Hoppas humöret vänder..

Kramkram

2008-01-26 @ 20:34:25
URL: http://wilmapalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback