krökt rygg

61270-1105
får ej användas utan mitt tillstånd

En liten bild jag pysslat ihop ikväll. Ritat för hand, på hederligt vitt papper, därefter instoppat i scanner vartefter jag fixat och trixat litegrann i illustrator. Jag måste ju öva på programmet. Dock är min arbetsplats mindre bra så ryggen min har blitt alldeles krökt, vilket Martin så snällt påpekade. Ja, för här har jag nu suttit i ett par timmar framför datorn. Illa illa. Imorrn är det lite skolarbete som gäller på dagen, därefter ska jag försöka ha lite söndagstrevligt också. Får se hur det går.

Nattinatti alla människobarn!

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Va rädd om ryggen!

Kramis

2008-01-13 @ 10:16:11
Postat av: Barbro

Läckra bilder!
Jag ser fram mot akvarellkurs!!!!!!!!!

2008-01-13 @ 17:51:53
Postat av: madde

vem ska du få cykeln av?? =)
snäll martin e som poängterar detta för dig, hehe.

Postat av: frasse

me like!!!

2008-02-04 @ 22:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback