Asså...jaa...eh..jaha?

Näe det  var inga supersnygga modellbilder av mig tagna på julafton. Så det bidde inga bilder från den dagen här. Hoho!
I söndags åkte vi hem från Sundsvall med bussen. Det var jobbigt, men jag lyssnade på musik i min Ipod mesta delen av resan så det gick ganska fort ändå. När vi kom fram åt vi thaimat på centralen och sen for vi hemåt.

Jag stod på ett par slalomskidor för första gången i mitt liv i fredags. Haha, det måste vart en syn det. Jag var i barnbacken och där for de små små barnen omkring på sina miniskidor och susade förbi mig där jag försökte glida nerför sakta och försiktigt. Slår vad om att de små hemska barnen tyckte att det var pinsamt att en vuxen tant som jag inte kunde åka skidor. Haha!
Men jag försökte! Och så hade jag mina snygga skidbrallor på mig och de är bruna som sjuttiotalet. Brun manchesterjacka och lila mössa på det. Dessutom mina coola camouflagevantar från barnavdelningen på Stadium. Jag var så snygg där jag gled fram i backen. Haha!
Dagen efter hade jag träningsvärk i mage och ben. På kvällen hade jag ont i korsryggen när jag gick. Jättekonstigt.

I Sundsvall bjuds man på kakor mest hela tiden:

61270-1076
Jag kan avslöja att det inte är bra för figuren. Men det är ganska gott.

I Sundsvall verkar de ha många knarkare för de hade blåa toaletter:

61270-107561270-1074
Jag var tvungen att snabbfota mig själv i det neonblåa ljuset. Jag blev alldeles knäpp i ögonen. Man behöver inga droger därinne, ljuset gör sitt jobb istället. Och ja, blodådrorna var lite svårare att se där inne.

Igår var det nyårsafton för de som missat det. Då åt vi god mat och sen på natten hade vi lite ostbricka:

61270-1077

Det var också gott. Men inte den där gröna.

Nu ska jag och Martin mysa i soffan med hyrda filmer och kanske lite fika. Det där nyårslöftet startar jag med på måndag den 7. Då börjar nämligen skolan och jag kommer inte ha lika mycket tid att mysa och äta gott. Hoho!

Mossa mossa!

Kommentarer
Postat av: madde

yeah, malin e tebax =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback