7 truths about me, and then 7 lies

Wooo, jag har fått min bloggs första utmaning! Sophie vill att jag ska lista sju sanningar och sju lögner om mig själv. Varför lögner vet jag inte, det är ju jättekonstigt att man ska hitta på saker om sig själv som inte ens stämmer, men okej. Jag försökte göra de sju lögnerna lite finurliga istället. Ni fattar kanske om ni tänker efter :)

Här är reglerna:

Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Berätta 7  lögner om dig själv
Utmana 4 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dom fyra du utmanar.

*Länk till den som utmanat mig

www.luneas.bloggagratis.se - Sophie


7 sanningar om mig:

Jag duschar endast en gång i veckan (tvättar håret varannan dag)
Jag äger tre skivor med Backstreet Boys (de tre första, haha!)
Jag pruttar nästan aldrig, men vaknar ibland av det på natten
Jag är väldigt bra på att laga mat
Jag kan vicka på lilltårna
Jag blir beroende av nässpray under pollensäsong (april-september, är allergisk mot allt;))
Jag har fått höra att jag är lik både Björk och Sandra Bullock. Haha!

7 lögner om mig:

Jag är aldrig trött
Jag äter aldrig godis
Jag köper aldrig skor eller kläder
Jag tycker att lila och grönt är de fulaste färgerna
Jag tränar sju dagar i veckan
Jag älskar oliver
Jag är dålig på att rita

Jag utmanar Madde (muffinsmadde.blogg.se), Jenny (spinningjenny.blogg.se), Carin (ladyscorpio.blogg.se) och sen blev det svårt. Det får bli tre utmaningar där, sen får alla som vill låta sig utmanas och länka till min blogg. Haha! Näe, men alla som vill kan ju göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback