Tänder som imponerar

61270-1238
Ja, den som är känslig för närbilder av detta slag kan ju titta bort..lite sent att tipsa om det kanske men i alla fall. :)
Det är mina egna tänder på bilden, blä eller hur? ;)

Idag var jag hos tandläkaren och kontrollerade mina tänder. Som vanligt får jag bara lovord och en massa "oj" och "nämen" och "jag är helt imponerad av dina tänder", "har du aldrig lagat en tand" osv. Jag har tydligen helt perfekta tänder. Fast den här gången hade jag lite lite tandsten som de tog bort lite snabbt och så fick jag en genomputsning av tänderna. Jag fick titta i spegeln efteråt men jag såg ingen skillnad. Haha. Hade redan så vita tänder så den lilla skillnad putsningen gjorde märkte jag ju knappt.
Men den där jädra röntgen...ska det verkligen skava hål i gommen av den där stora klunsen de trycker in i munnen på en? Det gör så satans ont när man ska bita ihop med den där grejen i munnen och blodsmak och två sår fick jag. Mums.

Nåja, här får ni en till bild av mitt vackra leende, bara för att.

61270-1237

Ja, mina tänder ja..det är nog den kroppsdel jag är nöjd med på mig själv. Inget annat är jag helt nöjd med förutom tänderna. Jag gillar mitt hår och min ögonfärg men tänderna är liksom en viktigare grej så de blir nummer ett. Allt annat, förutom redan uppräknade saker, är jag rätt missnöjd med. Men vad gör man.

Idag träffades vi i gruppen och pratade om skolarbete, barn och lite annat. Jag hade sån huvudvärk så jag gick lite tidigare hem innan jag skulle till tandis. Har fortfarande pannknack, men ska försöka göra lite skola innan sängen ikväll. Imorgon är det skola igen, då måste vi lägga på ett kol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback