Shopping och dejt

Mossa mossa. Nu är jag hemma, med migrän till på köpet. Sitter med en påsklänning på mig och myser. Köpte den idag på Monki för typ 50 spänn. Jag ser lite rolig ut i den men den är väldigt skön och man kan ha den som slappklänning. Eller nåt. Haha! Köpte även två klänningar på Beyond Retro. En långklänning med byxor under och en lite kortare klänning med gröna grafiska mönster, typ sextio-sjuttiotal. Jag vet, det låter helskumt med byxor i klänningen men jag hade tänkt ta bort de byxliknande tingen och sy igen den till en klänning utan brallor i. Haha. Men de satt bra på mig, känns som de sydde bättre kläder för min kroppstyp (liten, kort, och ganska rund) förr i världen. Hihi! Det bidde lite pengar som försvann idag alltså. Usch, känner mig hemsk.
Skickade in lite bilder för framkallning också, men de har inte öppet på lördagar så jag kan inte hämta dem före måndag. Hoppas att min kära klass har överseende. Men det tror jag de har.

Träffade även Anna en snabbis, alltså
Pyttis
Det var trevligt fastän jag var otroligt nervös och hade migränhuvudvärk. Vilken söt liten trevlig brutta! Hoppas vi kan ses fler gånger och snacka skit. Det behöver jag ibland, bara babbla med någon.

Nu ska jag försöka vila en liten stund innan jag tar bussen till min bror. Han ville att vi skulle komma dit och se på Let´s Dance.

Imorgon blir det konståkningstitt och kanske bio.

Ja, det bidde ingen bild idag, sorry för det. Lovar att bättra mig! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback