Reklam för Vårstök

61270-1164
flyern är designad av Theodor Johansson i min klass

Yes, nu är det snart dags för vårstök. Jag hoppas att det inte krånglade till för mycket för de andra att mina bilder inte blidde klara i god tid. Jag lämnar dem imorgon och hjälper samtidigt till och hänger alla grejer så hoppas jag det är okej. I varje fall, kom gärna dit och kolla.
Köp gärna en bild också, jag kommer att ha fotografier där. Inte alla upphängda för det finns nog inte plats, men det finns bilder. Ska nog ha ca 4 stycken uppe om det får plats. Inramade kommer de att vara, de som hänger uppe. Wow!

Ehm, jaa...hoppas bara jag kommer lyckas med prissättningen..det är ju sketasvårt.

Mossa på alla!


Kommentarer
Postat av: madde

menar du att sakerna på rusta inte faller dig i smaken lr att affären e för långt bort? =)

Postat av: madde

menar du att sakerna på rusta inte faller dig i smaken lr att affären e för långt bort? =)

2008-02-03 @ 23:15:49
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se
Postat av: anna

åhhh! saknar helt plötsligt min utställning!

ta inte under 500 kronor iaf per bild..
det råder nån slags konstig lag just på konst och utställningar att folk tenderar att inte köpa saker om de är för billiga..samt att man ska sätta ett värde på sig själv..så andra värderar en högre..
Ta 600-700 per bild iaf.
kram!

2008-02-04 @ 00:30:37
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: mamma jansson

Vi ses imorgon kväll då:) bara jag hittar men får väl fråga mig fram jag med mitt lokalsinne du vet....ska ej bo i en storstad;)
Hoppas allt e bra annars:)
Kramisar

2008-02-04 @ 20:35:21
Postat av: Malin

Det är inte långt mamma. Gå upp från Medis mot folkungagatan. När du kommer upp går du över övergångsstället där och tar vänster. Sedan höger in efter Gul&Blå (en affär) och sen vänster igen så ser du Galleri Kocks.

2008-02-04 @ 21:23:42
URL: http://wilmapalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback