Ny kurs och gammal bild

61270-1171

Börjar det här inlägget med en gammal bild. Eller gammal och gammal. Den är tagen förra torsdagen. Men nuförtiden blir ju bilder gamla efter en dag och man har liksom förändrats så mycket på kort tid så det känns som ljug att bilden skulle föreställa en själv. Eller nåt. Men ja, det är jag på bilden, och jag ser trött och knasig ut. Men det är den jag har till förfogande och det är den ni får nöja er med idag.

Jag cyklade igår, på min nya lila damcykel. Fick som vanligt ont i rumpan, eftersom jag är ovan att cykla nuförtiden. Men snart kommer den ömma rumpan att ersättas av en mer vältränad bakdel. Jiho.
Idag var det introduktion till kursen i grafisk design. Vi fick en rolig uppgift som jag tror kommer vara både svår och skitkul att genomföra. Vi jobbar i grupper om ca fem i varje och det tycker jag är kul, för då kan man växla idéer med varandra, hjälpas åt om det kniper och blir svårt. That's good.

Men nu måste jag faktiskt lämna bloggvärlden för ett tag för det behövs städas i vår lilla lägenhet. Får se om jag till och med dammsuger idag. Man kan aldrig så noga veta, fast troligen orkar jag inte. Hoho!

Kommentarer
Postat av: madde

självklart kommer ja fota när d e klart. =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback