Lungrossel och bild på bilderna

61270-116961270-1167

Så här ser mina fotografier ut när de hänger på väggen i galleriet. Jag har klippt ut bara mina eftersom jag inte vet om de andra tycker att det är okej om jag visar deras grejer, så därför är bara mina med på bild i bloggen. Grejen med rosetten är en present som Julia hade med sig. Det är ett slags block som är som ett dragspel. Jätteknasigt men jättefint.:)

Idag var jag hos min bror en stund. Det var inte en bra sak. Han har skaffat en katt nämligen. Så nu har jag ont i lungorna och rosselhostar. Det blir alltså inte fler besök hos min bror, med andra ord.

Efteråt var jag till galleriet och hämtade nyckeln eftersom jag ska vara där imorgon under dagen (10-14, kom gärna förbi då. Kocksgatan 18 i Stockholm) och leka gallerivärd eller nåt. Hoho! Idag kom jag vid 20 och var där en timme och på den timmen så var det fler saker som det blidde intresse på. Dock ingen av mina bilder. ;)

Nu känns det som det strax är dags för sängen, för det blir en relativt tidig morgon i morgon.
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback