Illnessy

Jag är sjuk. Eller nåt. Igår kväll började jag få ont i kroppen, liksom sådär man kan få när man känner att man börjar bli sjuk. Sen fick jag ju huvudvärk där på kvällen och den har fortfarande inte släppt. Var alldeles varm hela natten och har knappt sovit nåt. Dessutom har jag ont i magen. Därför sov jag till 10.30. Eller rättare sagt; jag låg kvar i sängen till 10.30.
Ska till skolan vid 12, vi börjar 13 idag. Hoppas jag orkar sitta där...vi ska gå igenom skisserna på islyktan. Ikväll är det spex också...synd att det är grejer att göra när man minst orkar...men det kanske går bra. Får käka lite fler panodil.

61270-1172

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Hoppas du blir bättre så du får en skön helg.
Fjärrkontollen låg på sängbordet imorse????? Helt plötsligt e den inte försvunnen, spökar det eller vad e det som händer;)
Krya på dig kram

2008-02-08 @ 15:38:41
Postat av: Sophie

Ja usch vad det är synd om oss! Fast jag mår iaf bättre nu. Hoppas att du också gör det snart! För min dle måste det ha varit migränen, och det går ju över rätt fort. Jobbigare med halsfluss eller vad det nu är du har råkat ut för. :/

Krya på dig!
Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback