Haka upp sig på dubbelhakan

När jag tar kort på mig själv så fotograferar jag nästan alltid lite uppifrån. Det är för att jag är innehavare av liten (?) dubbelhaka och den gör sig liksom inte särskilt bra på bild. Det skapar kanske en illusion av att jag inte alls är ägare av en dubbelhaka, men jag kan informera alla som är intresserade om att jag visst har en sådan. Dock tänker jag inte visa upp den på bild, särskilt inte i profil. Åh fyfan, nej nej!
Jag tog en bild nyss, där jag istället för att haka upp mig (haha, fyndig jag var nu då!) på min dubbelhaka, lade märke till att sättet jag håller i kameran gör att mina fingrar/händer ser alldeles knubbiga och stubbiga ut? Ser de ut sådär i verkligheten? Fan, då är det första gången jag börjat få komplex för mina fingrar...

Jamen kolla då.

61270-1173

Jag bjuder även på dubbelhakan! Håll till godo! Slit den med hälsan! Se det som en gåva från mig till er. Haha! Ja, men nu kanske alla förstår varför jag fotar en aning ovanifrån på de flesta andra bilder också. Viktigt sånt där. Åh gud så knasig jag ser ut i övrigt...trött ja? Sur? Näe...inte vad jag vet. Men visst är det trevligt när man kan se in i näsan underifrån?

Kommentarer
Postat av: anna

hej vackra du..Du jag såg dig hela tiden från ungefär det där perspektivet ju och du har varken dubbelhaka eller knubbiga händer.
Du är strålande vacker och perfekt!

Idag drack jag en vaniljlatte och tänkte till på dig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback