Gamla hederliga Malin

61270-1178
Oh - my - God!
Old Malin is back!
Eller, åtminstone på benen och utan feber och med mindre snor i näsan. Hostan är bättre också. Ja, allt är bättre och det är så skönt.
Idag har jag pysslat med islyktan, hällt latex i hushållsrullar och därefter hällt vatten i rullarna, vilka nu står i frysen och fryser. Vi får se sen hur det blir och om det går att få ut isen ur rullarna. Hoho! Jag har bilder som jag kanske visar imorgon efter skolan. Får se. Det krångliga återstår...att få ur isen ur rullarna, fästa ispinnarna på ett isflak som jag tänkte frysa in senare och få allt att stå kvar där i den form jag vill. Ja! piece of cake, minsann! Inte!

Martin är nu och hämtar en kylväska som jag tänkte frakta skiten i imorgon. ja, vi måste ju förutom allt krångel med att tillverka lyktan, också frakta den till stan, närmare bestämt till Isbaren. Där ska vi tända alla lyktor och kika på dem tillsammans. Well, om inte alla gått sönder eller smält tills dess, vill säga.

Kommentarer
Postat av: anna

underbara malin!

ösnkar så att vi kunde tagit en alla hjärtans dagfika imorgon tillsammans.

*kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback