Färg är ett problem ibland

Inte så mycket bilder att dela med mig av idag då jag har en del annat att pyssla med som tar tiden ifrån mig. Jobbar mycket med skoluppgiften nu så bloggen kommer inte uppdateras sådär överdrivet ofta nu de närmsta dagarna.

Har supermycket problem med bläck till skrivaren, för det går ju inte att få tag på varsomhelst tydligen. Martin sa att man var tvungen att ringa runt hela stan och fråga alla affärer om de har just de patronerna inne och det orkar jag inte och har inte heller tid till. Lägg till det att jag hatar att ringa samtal.
Så jag har kollat på Inkclub och där har de ju, men det tar ju lite tid att få hem eftersom det är via post. Men bättre än inget bläck alls. Lite grejer som blir svårare att genomföra men det får lösas med lite kreativitet.


Mossa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback