Ego a go go, now you've gone solo...eller fnissing my way out

61270-1209

Idag startar vi med en fin bild av mina ögonfransar. Jag är inte så nöjd med dem dessvärre. De är så glesa tycker jag. Jag kan aldrig få sådana där svallande tjocka fina ögonfransar, hur mycket mascara jag än använder. men men, man kan inte få allt, eller hur? Haha! Det är inget mer smink än lite Muffin från MUS som jag har idag. Ja, och förstås brun mascara då.

Jag gick upp klockan 09 idag och åt tre knäckebrödsmackor med rökta kalkonskivor på. Filen var slut så det blidde det. Jag brukar annars äta en skål med fil och havreputer eller någon annan rågflinga. Har så svårt att käka frukost så det slinker ner lätt och man får nåt i magen.
Sen...fick jag ett fnatt som jag brukar och tänkte att eftersom jag är så himla bra på att posa på bild så bjuder jag på ett par till posebilder idag, denna förmiddag.
Here you go!

61270-121061270-1207

Hahahahaha! Ja, det var så kul att jag sedan såg ut såhär:
61270-1206
Fniss fniss, va kul man kan ha när man är ensam hemma och solen skiner och humöret är på topp. Inte illa. Nu ska jag gå till affären och köpa ny fil och nya flingor och toapapper samt lite gott till kvällen då jag är ensam hemma och ska se på Let's Dance. Ja, det är sant!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fint hår du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback