Att simma i ett hav av gyttja

61270-1212

Det blidde så att jag for till mamma en sväng och såg på Let's Dance där ätandes kycklingsallad och chips med dipp. Oj vad ovan jag var vid att käka så mycket, min mage svällde till tredubbel storlek och snart ska jag smyga in på toaletten...för de som ville veta det. Nu är jag alltså hemma och tänkte faktiskt sussa kudden snart. Jag är trött som jag skrivit många gånger förr. Kanske ska jag försöka läsa ett par rader i Luftslottet som sprängdes så jag blir klar med den också. Fast jag hinner nog inte läsa ut den ikväll innan ögonlocken faller ner som ridåer över mina gröna ögon.

Men att avsluta denna kväll utan att bjuda er på denna bild, vore som att försöka simma i ett hav av gyttja.

61270-1213

Där har ni, hoppas ni kan somna nu.

Kommentarer
Postat av: madde

lika fin som alltid =)

Postat av: Malin

hehe söt bild..
hoppas du har haft en bra dag!

2008-02-23 @ 23:01:25
URL: http://xholman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback