Allergic Kitten

61270-1239

Idag såg jag ut såhär, fast jag hade ett helt huvud. Alltså, jag har fortfarande ett helt huvud, det har inte plötsligt blivit halvt. Jaaa.

Det blidde nyttig mat idag, laxfilé med dinkel och ärtor samt pepparrotsyoghurt. Till det gjorde jag en sallad med paprika, körsbärstomater (gula och röda), ruccola och lite räkor samt avocado. Tror det var allt. För det är ju så viktigt att komma ihåg. Hoo! Men guuud vad gott allt var. Mumsmat. Tänk att nyttig mat kan vara så god. Haha.

Imorgon ska vi vara hemma hos en tjej i gruppen och göra skolarbete. Jag satt här i soffan och funderade och tänkte att hon nog hade pratat om att hon hade katt förut. Så jag messade henne och ja visst har hon katt. Bajs, tänkte jag. Jag är hyperallergisk mot katter så det kommer bli en jobbig dag imorgon. Jag ska ladda upp med allergipiller och min astmamedicin men det brukar ge minimal hjälp. Får nog stå ut med lite andnöd och hosta samt kli i näsa och öga. Det är faktiskt rätt handikappande att vara allergisk mot katter, för det är ett husdjur många, väldigt många, har. Min bror till exempel, skaffade ju nyligen katt och där kan jag inte vara mer. Så vi får se hur länge jag klarar av att vara kvar imorgon...


Kommentarer
Postat av: anna

i löööved this picture malinbaby!
oh längtar till vår nästa latte juh!

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback