Veckan väntar


Gammal bild, ritad av mig 2005. Färgpennor och tusch.

Håhåjaja...det blir bara gamla favoriter nuförtiden...men jag kan looova att det ääär på gång. Nya bilder alltså. Martin håller i detta nu på att försöka koppla in stationära datorn och därmed också scannern som ju inte vill leka med min lilla bärbara Mac.
Fast nu i veckan som kommer har jag så jädrans mycket att göra så jag får väl hoppas det finns lite tid över för att visa någon ny bild.

I helgen har vi varit på Konstfacks julmarknad där jag inte köpte någonting alls. Det är lite för dyrt där tycker jag...och skulle jag köpa något skulle det vara till mig själv och det kändes inte befogat nu när jag är pank och bara har råd att lägga pengar på mat och lite julklappar (till andra, inte mig själv...jo maten...fast inte klapparna...hmm).
Dessutom har jag träffat mamma både i fredags och idag och sett finalen av Stjärnor på Is, fixat mer i lägenheten som börjar ta form..., sovit, läst ut "Om jag kunde drömma", ätit ostbågar, glömt bort glöggen och varit enormt sugen på salt - därav ostbågarna.

Och snart är det väl dags för sängen...veckan väntar...mycket att stå i....och så är jag sugen på en hel massa tomtemust...

Kommentarer
Postat av: Tess

Jättefin bild! Hur går det med fixandet i lägenheten?

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

malin min älskling! saknar dig!

2008-12-08 @ 13:25:55
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback