Countdown -på flera vis



Jag har sån pannknack, har haft det hela dagen....bläää..

...därför ska jag försöka göra lite skolarbete snabbt nu för att sedan lägga mig i sängen och läsa lite (New Moon, ja jag läser den på engelska) innan jag somnar.

Nu är det nedräkning som gäller...imorgon är det redovisningar, torsdag studiebesök och därefter diskussion som jag tyvärr missar (ska till doktorn), fredag ledig och ska inhandla de sista klapparna (för pengar som inte finns...haha!) samt försöka pyssla det sista i lägenheten så det ser någorlunda najs ut till jul...ska dessutom försöka få den röda fondväggen målad i köket. Då blir det ju extra juligt också. Haha! På lördag och söndag är det julgodisbak som gäller och kanske min bror kommer på besök. Måndag är det lite små stora saker som händer, tisdag slå in alla paketen och laga köttbullar samt Jansson, eventuellt juleskinka också.
Onsdag är det julafton.


Yep...bara att räkna ner som sagt...och försöka följa schemat någorlunda.

Kommentarer
Postat av: Kim

den där bilden är rätt jävla cool! :p jaa, det hoppas jag med. ska du göra något spännande idag?

Postat av: frida

jaaa på onsdag är det jul hihi! :D:D



tack så mycket att du tyckte det var fint!

2008-12-17 @ 13:03:17
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Tina

Oooohh läckert foto!

2008-12-17 @ 13:38:57
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: mamma annsan

Nu har vi betalt in handpenningen på vår lägenhet:)och fixat det där med de tre R:en på lördag:)

Kramisar

2008-12-17 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback