Vi kom, vi såg...Lafsen


jag ser ut sådär....

Ok, so it was tråkigt väder och det regnade...men vi åkte i alla fall till Lafsen och kikade. Vi badade inte...det har ju vart mysigt, men vädret var liksom inte lika mysigt som tanken.
Det var kul att se lilla Lafsen igen och jag tyckte inte de hade gjort om så mycket, förutom att bryggan var annorlunda.

Idag tänkte vi åka in till stan...det är ju nåt 080808 på stan...känns ju lite löjligt, men vi ska kika snabbt. Sen ska jag jobba 16-22 ikväll så det blir en snabb stadsvisit för min del. Don't want no stress.

Vad gör alla?


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Synd att det regnade och så, men det ser jätte vackert ut!

Postat av: Barbro

Harriet och jag tränade först på Gym c:a 30 min, sen gick vi stavgång 6,3 km. Känns rätt bra faktiskt!

2008-08-08 @ 12:59:48
Postat av: madde

söt malin =)

2008-08-09 @ 01:17:39
URL: http://muffinsmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback