Transformers-aliens och alienstenar



Stackars er...bara massa egobilder...tur att jag inte har många som läser min blogg. Men ni som gör det, hoppas ni inte får kramp av alla egobilderna. Haha!

Fick lust med värsta fotosessionen nu...måste höra med Martin om vi kan ta coola bilder någon dag.

Jag har idag gjort lite ärenden, duktiga jag.
Nya akrylfärger till målandet, samt present till Oliver som fyllde 5 den 3 augusti och som vi inte firat ännu. Vi är bjudna dit på söndag så då får han sin present. Hoppas han gillar den. Jag tyckte den var rolig i alla fall. Haha!
Jag var på väg att köpa en bil från filmen "cars", en med lyftkrok på flaket...när jag gick omkring med den i butiken och kikade på andra saker så hade den bus för sig hela tiden och lät högt. Den pratade och brummade. Jättejobbigt. Undrar om folk trodde att jag gick omkring och lekte med den. Jag fick den inte att sluta så jag ställde ifrån mig den och köpte en annan sak.
Jag hittade värsta roliga gubbarna, aliens som man kan göra om till andra saker. Den jag köpte kan man göra om till en vattenpistol, men det fanns sådana man kunde göra till kikare och andra saker också. Sånt gillar jag. Lite Transformers-aliens. Dessutom får han Alienstenar, av samma märke. Man slänger ner stenarna i vatten och då löser de upp sig och ut kommer små aliens. Riktigt ballt.
Oliver samlar på Pokemon så han får en liten Pokemonboll också, för såna vet jag att han gillar. De där små figurerna...

...ja...jag kommer bli jättejobbig förälder som köper presenter till barnen för att jag själv vill leka med dem.


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Du köpte akrylfärger och jag är i startgropen för att köpa oljefärger! Vi kanske kan byta eller nått? Shit, jag fick kramp av alla dina egobilder nu... haha

Postat av: Erik Keding

Svar: Känns som att vi får ta steget tillsammans, succesivt bygga upp våran utrustning av oljefärger!

2008-08-12 @ 19:27:50
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback