The one-wheeler



Nu har jag kommit hem från ett besök hos min mor. Vi pratade, åt mat och så fick jag kaffe och lite choklad. Cyklade dit och hem så 1,6 mil rikare är jag nu. Imorgon blir det 6 km jogging in the woods, inför tjejmilen.

Martin är knasig. Han har skaffat sig en enhjuling. Han hade en gammal enhjuling sen förr, men igår köpte han sig en sprillans. Nu är han ute och övar, med hjälm och allt. Knasiga pojke! :)
Kanske kan fota någon dag. Ja! Haha! Vi ska ju ha fotosession snart har jag bestämt, kanske kan kombinera med enhjulingsbilder då också.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men gud vad duktig du är med motionen malin! jäklar du kommer snart se ut som en av wretlingbrudarna från project runway =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback