Rain has come



Nu är solen borta. Nu har regnet vunnit över strålarna.
Jag fortsätter drömma om ljuset och solen.

Idag ska vi till Oliver som fyllde 5 den 3:e augusti. Det var ju typiskt att det skulle regna idag, när man ska hålla på och åka buss och byta buss och bajs. Jag har ett paraply i alla fall, Martin har en bra regnjacka som han får ha.
Inatt var vi uppe sent och kollade på lägenheter på nätet. Vi vill ju flytta...nu är det två eller tre visningar vi ska på nästa vecka. Håll tummarna att vi gillar nån av dem (vi gillade dem från bilderna i alla fall, men verkligheten är ju alltid lite annorlunda) och att vi har råd att bjuda på dem trots att folk bjuder över...vilket de ju lär göra.

Mossa mossa! Trevlig söndag alla människobarn!

Kommentarer
Postat av: Breki

"Åka buss och byta buss och bajs" ... ?



Du inser att syftningsfelet innebär att du egentligen säger: "Åka buss, byta buss och byta bajs", alternativt byta ut bussen mot bajs? :D



Hoppas det går bra med lägenhetsletandet! Jag hoppas ni bjuder hem mig på hemlagad pizza igen i den nya lägenheten när ni hittat en. ;-)

Postat av: Erik Keding

Jag håller alla tummar jag kan, håller t om andras tummar!

Kalas för en femåring, vad kul. Ska på ett sjuårs kalas nästa helg!



Svar: Jo jag måste väl det, men dom ämnena intresserar mig inte och då har jag jätte svårt för det!

2008-08-17 @ 18:03:24
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Vart vill ni flytta?! :)



Ja idag har det inte varit direkt fint väder...hoppas det blir bättre i veckan:)

2008-08-18 @ 01:05:56
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: malin

vilken häftig bild, du passar ta mig fan i allt i smink väg! själv skulle man inte se klok ut om man började använda fantasin på det där sättet i min feja!

2008-08-22 @ 07:35:51
URL: http://artofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback