Preparing for the day



Jag har simmat och dödat en massa dummingar i Ghostlands idag.

Japp!

Nu är det väl dags att försöka göra lite nytta, har ett kohuvud som ska färdigställas denna vecka och så ska jag ju försöka få klar tavlan samt skissa...men vi börjar med det där sablars kohuvudet va? Måste blanda till lite mer tapetklister och sånt och när man kletat klart måste det ju torka så länge så det är lika bra att få det gjort.

Till middag ska jag se om jag kan kosta på mig lite sushi. Vi har god sushi här på torget.

Martin fick två grattis, det var snällt. :) Han fick två posterböcker av mig, med sci-fi och horror-posters och så fick han en lampa som man kan tända och släcka med handen, utan att trycka på en knapp. Lite lagom knasigt men ändå användbart. Sen fick han ett litet ägg som man vattnar och så kommer det en liten blomma sen när ägget kläckts och man skött om den väl.
Ikväll är han inte hemma så någon tårta blir det inte idag. Funderar på att laga någon middag tills imorgon istället. Vi får se.

Men gud så intressanta saker jag skriver idag. Man kan kika på bilden istället. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Fin blogg :D

Ha en bra kväll!

Kram

Postat av: Erik Keding

Du har så roliga projekt för dig hela tiden! Har du som en atelje hemma hos dig?



Nu har du en ball bild igen!

2008-08-19 @ 18:38:03
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: madde

menar du utmaningen me dom 7bloggarna?

2008-08-19 @ 20:48:53
URL: http://muffinsmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback