My vacation lifestyle is not healthy



En ny dag, en ny bild...en ny dag och en fullspäckad dag...en dag av mathandlande och lägenhetskrånglande, pengadrömmande och hungrande, en ny dag, grå himmelsdag, ingenfrukostdag.

Egentligen är det bra att skolan börjar på måndag, då kan jag äntligen få lite rutiner igen...äta frukost varje dag, lunch varje dag och middag varje dag. Nu har det typ blivit noll frukost, knappt lunch och kanske någon middag...heldumt..jag brukar alltid försöka vara noga med alla målen. Men har man semester så har man..humhum..

Okej.
Idag ska jag i varje fall till stan och köpa lite asiatiska saker i asiatisk butik. Sedan bär det av till Ica, där jag ska handla grönsaker. På Hemköp får jag handla kycklingen. Får gå till olika butiker för de har olika priser överallt och jag är inte så rik. Haha! Blir ju motion, right? Ehm...

Lunch!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hej min vackra vän! underbart foto!

lite musikvideofeeling =)



tja fast om amn ser det som så att jag daligen har över tuse besökare och kanske får 100talet kommentarer så är det ju väldigt många då som finner min ointressant med..eller nåt..



kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback