Mer jobb, ge mig, mer jobb



Självklart kommer regnmolnen närmare och närmare...

Igår var vi till banken och fixade lite mer med lånet och betalning etc...jag ska även byta bank så vi har samma. På kvällen gick vi till gymmet och kollade upp räkningarna vi fått, som var lite skumma. Vi tränade inte. Haha. På måndag ska vi köra igång med gymmet igen, kommer bli bra.
Jag fick samtal från jobbet också och jag får jobba imorrn, värsta najs. Bra bra att få lite extrajobb, superbra verkligen. Jag trivs så pass bra där jag jobbar också så det känns skönt! Hoppas det kan bli fler gånger nu framöver.

Nu ska jag äta något och försöka förstå vad texterna vi ska läsa, till skolan, handlar om...det är inte det lättaste alltid..har väldigt svårt för att läsa kopierade papper och framför allt artiklar...usch...

Vad händer i er del av världen?

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Att du orkar gymma, vilken hurtbulle du är!



Svar: Oljealster på ingång, har insett att såna målningar tar tid att göra i alla fall!

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hej gumsilumsan!

hopas jag får svar imorrn om att du får följa med på grejset..

tror nog å det bestämdaste att jag åker upp tors-fre..så vi kan leka!!!

puss!

2008-08-28 @ 21:24:03
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback