Lite mindre gnäll, fast ändå gnäll



Jag vill inte att sommaren ska ta slut. Jag vill fortfarande känna solen mot min kind. Jag vill se molnen glida förbi på den ljusblå himlen, regnet långt långt bort. Jag vill värmas och svettas. Kyla är något av det värsta jag vet. Det jobbigaste med vintern är trots det inte kylan...det är mörkret. Jag älskar de ljusa kvällarna vi har i Sverige om sommaren. Nu märks redan att det blir mörkare och det tycker jag inte alls särskilt mycket om..slasket och mörkret om vintern är de värsta på hela året...
Jag var ute idag och sprang 6 kilometer (vi säger att det var det)...och det var så fint väder och solen värmde och det klibbade på armarna av svetten som blev när jag sprang. På vintern är det inte alls lika trevligt att gå ut i skogen...
Apropå det..eller inte...så har min kondition blivit jättemycket bättre nu i sommar när jag cyklat flera mil i veckan. Det känns i alla fall bra.

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

På vintern kan man klä sig så man inte fryser, på sommaren kan man ej klä av sig så man slipper svettas.

Aldrig kan man ej vara riktigt nöjd men människan måste klaga...åh va varmt kan det inte regna snart, åh vad det regnar kan inte solen skina snart. Men visst mår vi bättre när vi får gnälla;)

Du e så duktig som motionerar, jag vill komma igång igen men det får bli efter semestern, nu blir det bara promenader men det e inte fy skam:)Och jättefina bilder som vanligt här att titta på:)

Kramis

2008-08-15 @ 15:50:48
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha ja jag älskar också den sekvensen..och när donna äter en massamasssa bakverk på en fest...mumma!!



it's brains...



hihi

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

lite kroppsnoja har jag idag men känner mig ändå hyfsat tillfreds.

Ikväll gör vi nog inget alls, kanske blir lite fest imorgon.

känner mig rastlös också...vill göra nåt kul nåt stort nåt annorlunda nåt nytt...hmm



hur är det med dig i denna stund ljuvliga vän?

2008-08-15 @ 16:35:23
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Jag vill banne mig inte heller att sommaren ska ta slut, det är ett skämt att den är så kort!



Vacker bild!



Svar: Jag vill plocka grafiskdesign!

2008-08-15 @ 17:42:03
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

svar: Har inte sökt eftersom att jag vet att jag inte skulle komma in.....



kram

2008-08-16 @ 11:29:46
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback