I am bidding on myself!



Jag bjuder på mig själv...vad ovanligt va?

Ikväll jobbade jag ett par timmar. Kändes bra, hoppas de ringer mer. Skönt att få in en extra peng ibland. Efter jobbet, klockan 22, mötte Martin mig vid t-banan och så åkte vi in till Medis där vi satte oss på en bar och drack vin/cider innan vi lyssnade kort på Kleerup. Sedan åt jag en gyros med bröd och gick på en äcklig offentlig toalett som man fick stå upp när man kissade på och det fanns inget toalettpapper..inte najs...alla tjejer vet hur det är.

Nu är det en ny dag/natt och snart ska jag vandra mot sängen. Imorgon blir det troligen en utflykt till Öregrund...vi får se...inte helt spikat ännu.

När jag var liten och var på landet om somrarna så brukade jag leka med alla bebisgrodor som hoppade över vägen. Jag försökte rädda dem för de blev ju överkörda på grusvägen, dumma grodor...men de vandrade ju till sitt nya hem och inte kunde väl de veta vilka faror som lurade på vägen...jag älskade de där små söta minigrodorna..och paddorna med för den delen..min bror däremot...han brukade stoppa paddor i fickorna på badrocken när han cyklade hem från Lafsen, sen hade vi race med dem i poolen (sån där blå man hade som barn)...stackars paddor. Men vi släppte dem sen. Smågrodorna också såklart!
Men i alla fall...när jag och Martin var vid Lafsen nu så var där små sådana grodbebisar som hoppade över stigen...och jag var tvungen att gosa (nåja...) lite med dem...och fota dem...dock var de ju så små så det var svårt att ta bilder...men här är en:


This is the frog song!


Kommentarer
Postat av: madde

solbrända malin!

Postat av: Wysteriia

kunde du inte se alla? SÅ knepigt :S

2008-08-09 @ 14:56:51
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Sanna

Värsta lillasöta!

2008-08-11 @ 15:38:31
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback