Gamla skolfoton?



Visst är vi fina, jag och Martin?

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Hahaha vilka präktiga människor:) Du e dig inte lik, näsan e ju inte din:) men Martin såg man på en gång kanske för han har den där vanliga Martin minen;)

Hoppas du inte blitt mera sjuk, jag mår tjyvens men det bryter inte ut ordentligt. Proppmätt för vi käkade pizza innan vi åkte hem.

Må gott o lycka till imorgon:)



Kramisar

2008-08-30 @ 18:13:33
Postat av: Malin

Mamma:

Det är visst min näsa! Inget är ändrat förutom att hakan är annorlunda eftersom den är efter den svartvita bilden. Det är mitt ansikte. :)



Jag är lite knasig i näsan men jag tror jag klarar mig från sjukdom..eller hoppas iaf..nu ska jag sova för jag ska ju springa imorrn.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback