Vår knasiga utställning

Nu har jag kommit hem från skolan, där vi gjort klart vår lilla utställning. Vi har jobbat med begagnade spånskivor och rep för att bygga en pall/bänk/något att sitta på/podium. Sedan har vi därtill lagt våra vävar som vi gjorde för en tid sedan. Vi har alltså inte använt hammare och spik för att bygga grejerna, utan bara rep och spånskivor (ja, samt en borr för att borra hål till repen såklart).
Det blev en knasig utställning, men rolig och fin. Den ska stå kvar till på onsdag nästa vecka så det var roligt. Annars brukar våra grejer få stå en dag eller så på sin höjd.
Här kommer bilder. Min grej är den som den fina rosa egengjorda pilen pekar på. Hoho! Sen hittade jag en gammal bild från i vintras på mig inne på skoltoan. Den får ni se också, fastän jag ser helt knäpp ut och min näsa ser ut som en rund liten boll.

61270-133361270-1332


Kommentarer
Postat av: Martin

Du ser inte knäpp ut! Och du är min favoritboll. Sådeså! :)

2008-04-04 @ 19:03:25
Postat av: anna

du är vacker...åh vill med bygga utställning! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback