The turquoise outfit

61270-1338
Detta är hur jag ser ut idag, fast utan jeansen under klänningen. Sorry för dålig bild men jag orkade inte anstränga mig. Jag har ett turkost linne under klänningen för den är enormt urringad för en stortutt-tjej som jag.
Ja, och så har jag ju som sagt, inte jeans under. Jag har ett par mörka turkosa leggings/tights/strumpbyxor utan fötter. Funderade på om jag skulle ha mina ljusblå nya pumps men det kanske blir för mycket. Som om det inte är för turkost redan, liksom..
Jag har smörjt in mig med bus ett par dagar nu också, för att inte vara helt likblek i den turkosa färgen. Så lite färg har jag fått och så har jag lite bronzepuder. Blir väl okej. Fast jag är osäker på halsbandet.
Usch, det är jobbigt att gå på fest, jag vet aldrig vad jag ska ha på mig...

Klänningen är för övrigt köpt i Singapore. Märket är nog engelskt, har inte så bra koll (det heter River Island), men den är köpt i Singapore i alla fall. Det låter lite coolare.

Kommentarer
Postat av: anna

åh underbara malingumman! du är så fin..och jag känner lite saknad..efter dig..vill dricka latte med dig nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback