The Shitty look and some other shit

Nu har jag kommit hem från ett konditionsbrännafettpass på gymmet. Det gick ganska bra. Martin var där och fick lite instruktioner också, om hur han ska träna. Han stannade kvar och skulle köra igenom alla grejer en gång till.

Juste, jag höll på att glömma. Idag höll jag och Freja (en klasskamrat) vår första lektion ever in the history of the world. Ja. Men det gick ganska bra trots att det var vår första in the history of the world. Det är en trevlig skola vi har hamnat på, minsann. Tack VFU-samordnaren!

Om en stund blir det dusch och tv-titt. Jag ska rita lite också, ja. Faktiskt. Det var länge sen. De får så roliga uppgifter på skolan så jag ska testa en av dem.

Njut av dessa egobilder tills vi ses igen! I look like shit but that's the real deal. Ja, man blir sliten av att vara på ett gymnasium hela dagarna.

61270-141361270-141261270-1404

61270-1408

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback