the passcard och knasmalin knasar sig

Nu har jag ett eget passerkort till skolan jag har VFU på. Wooooo! Jag fick ett med foto och allt. Fast jag ser ju ut som helskotta på bilden men det är en annan sak.
Det gick ganska bra idag. Det var bara en massa prat om ADHD och sånt så jag träffade inga elever idag. Imorgon blir första dagen med elever.
Nästa vecka ska vi få hålla egen lektion också, blir ju lite spännande.
Men gud vad knasigt att man blir så enormt trött av att gå upp en timme tidigare än man brukar...huga.

Idag har jag druckit två koppar kaffe, ätit smörgås och en chokladbiskvi..fy tusan vad goda de är, med smörkräm..mmm...men jag ska träna nu snart så jag bränner väl bort den förhoppningsvis.

Batterierna i Nikonen dog nyss så jag fick fota med den lilla Canonen. Blev inte alls lika fint ju, men jag orkade heller inte anstränga mig för att det skulle bli fint.

knasmalin knasar sig


Kommentarer
Postat av: Jenny

vad är VFU för nått?

Postat av: Jenny

jaha! det borde jag ha listat ut.. jag hade nämligen apu (arbetsplats förlagd utbildning), men då hade jag behövt tänka ;) god natt!

2008-04-15 @ 02:10:49
URL: http://spinningjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback