The omatching thing

Alltså...jag har verkligen ingen känsla för färgkombinationer när jag är trött. Kolla detta:


väl medvetna poser för övrigt...hahahahoho..men det är bra att göra bort sig, sånt ska man klara av som vuxen

Så såg jag ut idag. Matchar det nånstans eller? Nåja, jag får vara glad så länge ingen skrattar åt mig. Fast det förstås..jag kanske inte märker skratten bakom min rygg!. Hoho!
Näe, jag orkar inte bry mig så mycket liksom.

För övrigt känner jag mig väldigt svullen. Känns som jag lagt på mig två kilo eller så. Men det borde jag ju inte ha gjort. Nåväl, det kan vara sådär ibland.
Däbbd i däsad också..

Nu måste jag bege mig mot köket för dagens middagslagande. Får bli nåt enkelt, som pasta med tomatsås. Yep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback