The drinks makes me wanna pee

61270-1416

Ikväll har vi fotat glas med fin dricka i. Sen har vi spelat Alfapet och kollat lite på youtube. Ja, vi åt god middag också. Min bror och hans tjej var här med oss och åt och drack gott. Det var så fint väder och så himla mysigt att sitta på balkongen och äta. Premiär för balkongmåltid var det minsann.
Jag fick gå tidigare från skolan idag och det behövdes.

Imorgon bitti, alltså idag lördag om man ser på klockans visare, åker jag till Gävle för att hälsa på hos Sophie. Kan dock inte vara hemma hos henne så länge eftersom hon är innehavare av typ massor av djur...så jag hoppas på lite shopping innan restaurangbesöket som är inplanerat. Är ute efter en kjol, vi får se om det blir den.
Sen åker jag hem igen vid niotiden på kvällen. Det går ju verkligen inte några bra tåg till och från Gävle, tycker jag...

Nu ska jag och Martin krypa till kojs, men först ska jag kissa en gång...eller kanske två...huga vad kissnödig man blir av mycket dricka...gudanemej...

Puss, trevlig lördag på alla människobarn.

Nattinatti!


Lite onödiga bilder, samt en på Rocki, som inte är onödig. ;) Hoho!

Kommentarer
Postat av: anna

hej gumman. mmm drink på balkong - lovely lovely...om man skulle köpa hem en flaska tequila rose...å andra sidan är det jättemulet här idag..buhuhu..

hoppas du får en jättefin lördag! massa puss!

Postat av: Jen

Det ser riktigt mysigt ut detdär, sommar känslorna börjar yra :D

2008-04-26 @ 11:45:07
URL: http://jemss.blogg.se
Postat av: moder jord

Jag säger bara en sak....bullar med choklad...mums.
Bakade såna idag hos mormor, dom blev faktiskt goda, hällde på kakao istället för kanel.....
tar med smakprov imorgon:)
Kramisar

2008-04-26 @ 19:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback