Round is better than square

61270-134161270-133961270-1340

Idag ser jag ut såhär.
Jag har knasat mig en stund framför kameran. Visar härmed mina bästa sidor.
Min haka blir så härligt knögglig när jag gör mittenminen.
Wow.
Nöjd med mitt Busande också, alltså brun.utan.solande. Jag känner mig sådär härligt somrig med en lätt lätt solbränna. Skimmer och guld. Det är skönt att ibland få känna sig lite fräsch, trots torr hy och en finne vid hakan.
Och en liten, rund och mjuk kropp.

But you know what? I like it round, better than square.

Kommentarer
Postat av: anna

haha min haka blir likadan..har ibland undrat om det är möjligt med celluliter på hakan..hmm..

hihi

åhh! du jag, latte och sommarstockholm!

massa kram till vackraste finaste malin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback