PÖKA

61270-1435

Om ni ser några suspekta eller ekivoka ord så är det jag och Martin som formulerat dem i kvällens parti Alfapet.
Såhär såg det ut ungefär halvvägs. Jag minns inte om vi fick in fler "fula" ord men det är ju rätt bra som det är här på bilden också. Vi är så busiga! Ehm...
Idag blidde det enchiladas, glass med frukt och kaffe till det, vitt vin och capirinhadrink.

Imorgon (idag) ska jag och Martin försöka leta upp ett öppet café, kan man hitta ett sånt 1 maj tro? Eller är alla cafébesökareochcafépersonalochallaandrasomharmedsakenattgöra på en massa demonstrationer? Jag har aldrig demonstrerat eller så...är jag konstig då?

Kommentarer
Postat av: madde

hehe jo vet va häftmassa e men d såg mer ut som mosaikfyrkanter =)

Postat av: madde

va e "dok" för ord?

2008-05-01 @ 18:17:40
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback