No bare feet on grass, please

61270-1369

En av mina största rädslor är att någon gång bli stungen av en geting. Jag springer alltid när en geting är i närheten och kan inte "sitta still" när folk säger att det är det man ska göra, för "då sticker de inte". Jag klarar inte av att en geting klättrar på mig...huuu.
En annan rädsla är den för höjder. Jag har sån extrem höjdrädsla att jag fick svindel när jag klättrade i ribbstolarna på gymnastiken i skolan.
Jag hatar att gå barfota i gräs. Får alltid ha ett par tofflor i närheten eller så kliver jag på saker så jag slipper nudda vid gräset med mina bara fötter.
Jag lider även av telefonskräck och hatar att ringa samtal. Om det visas okänt nummer på telefonens display ogillar jag att svara. Skickar hellre sms än ringer.

Jag har säkert fler rädslor, men det räcker för idag.

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jen

usch, jag är också rädd för getingar har nu hela mitt liv hittills sluppit att bli stungen men varje sommar kryper rädslan fram när dom börjar surra runt överallt igen. USCH :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback