Jag vill tacka Solen, som har gett mig så mycket...

61270-135161270-1350

Nu har jag kommit hem från skolan. Det snöar ute fortfarande. Dock är det snöblandat regn så det stannar inte kvar på marken men det är tillräckligt för att det ska bli lite slaskigt och lerigt. Jag som hade ställt in mina vinterskor i förrådet för att kunna använda vårskorna, men idag fick jag använda the wintershängs återigen. Och myssen var på. Ja, så kallt var det idag. Solen tittade fram litet när jag stod och väntade på bussen.

Tack solen för att du försöker åtminstone.

Idag är mitt ansikte inte så roligt att ha att göra med. Lite eksem eller nåt kom krypandes under gårdagen och idag känns det lite knöggligt. Därför blev jag så glad när bilderna jag tog (ja, eeego a go go) blev ganska fina. Jag ser ju till och med övertygande glad ut? Hihi!

Nu blir det lite mer läsande, innan det är dags för att laga middag. Därefter: Träning. Wihooo!



Kommentarer
Postat av: Malin

svar: låter kul. tror att jag har några gammla klass kompisar som går andra året nu på samma utbildning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback